برند قفل آداک

ساخت وبلاگ

قفل درب هوشمند

برای اکثر مردم، مهم‌ترین دغدغه آنها بیش از هر چیز دیگری در زندگی، محافظت و در امان نگه داشتن خانواده در برابر آسیب است. بنابراین آشنایی با چگونگی محافظت موثر از خانه و همه وسایل موجود در آن باید اولویت اصلی شما باشد. اما دقیقا چطور می‌توانید این کار را انجام دهید؟ یک قفل درب هوشمند می‌تواند جواب این سوال باشد.

بهترین راه برای محافظت از خانه و تمام وسایل موجود در آن، نصب قفل درب هوشمند است. خوب، احتمالا شما فکر می‌کنید که حالا که یک سیستم امنیتی دارید اتفاقی بسیار عالی است، اما داشتن قفل مناسب لایه‌ای از امنیت را به خانه شما اضافه می‌کند که اگر از قفل‌های سنتی برای باز و بسته کردن قفل درب استفاده می‌کنید از آنها محروم خواهید بود. قفل الکترونیکی به خاطر راحتی در کارکرد و امنیت بالاتر روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند.

چرا نیاز به قفل درب هوشمند برای مکان‌های حساس است

قفل‌های سنتی که با استفاده از کلید باز می‌شوند را می‌توان به سادگی باز کرد. تقریبا 90% از قفل‌های سنتی بدون در اختیار داشتن کلید قابل باز شدن هستند. قفل‌های سنتی فقط ورود افراد را به تاخیر می‌اندازند و در جاهایی که عبور و مرور کم است، گزینه‌ای ایمن به شمار نمی‌آیند. انواع مختلفی از قفل‌های سنتی را می‌توان در بازار پیدا کرد که با استفاده از کلید باز می‌شوند. همان طور که قفل‌سازها در مواقعی که کلید را فراموش کرده‌اید، می‌توانند قفل درب خانه و یا شرکت شما را باز کنند، سارقین نیز این توانایی را دارند.

ابزار باز کردن قفل را هر فردی می‌تواند به راحتی تهیه کند و نیاز به ابزار خاصی نیست. در صورتی که زمان کافی باشد، بیشتر قفل‌های سنتی را می‌توان باز کرد. اما اگر از قفل درب هوشمند برای محافظت از خانه و یا شرکت خود استفاده کرده باشید، امکان باز شدن آنها توسط افراد دیگر، تقریبا به صفر می‌رسد. برخی از انواع این قفل‌های هوشمند به اینترنت متصل می‌شوند و شما را از هر ورود با خبر می‌کنند. قابلیت‌هایی که قفل‌های هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهند را نمی‌توان از قفل‌های سنتی انتظار داشت.

خوب، شما باید قفل‌هایی را پیدا کنید که به راحتی قابل باز شدن نباشند. خوشبختانه، اکثر قفل‌های هوشمند را نمی‌توان با استفاده از ابزار باز کردن قفل باز کرد. بنابراین بیایید نگاهی به قفل‌های هوشمند و آنچه باید برای تصمیم گیری در مورد خرید بهترین قفل درب هوشمند متناسب با پول خود بدانید، بیندازیم.

استفاده از قفل درب هوشمند در خانه

محافظت از خانه و خانواده در صدر لیست موارد مهم در هر خانه است. با این وجود، اگر شما صاحب خانه خود هستید یا آن را اجاره کرده‌اید باید تعیین کنید که تا چه اندازه قادر هستید بر روی محافظت از خانواده خود در برابر آسیب سرمایه‌گذاری کنید.

بنابراین اولین چیزی که قبل از شروع کار باید بدانید این است که آیا مجبورید مجوز خاصی برای نصب قفل‌های هوشمند دریافت کنید که در صورتی که در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنید، این مورد لازم خواهد بود.

اگر صاحب خانه خود هستید

اگر صاحب خانه خود هستید، هیچ نگرانی برای تعویض قفل درب‌های خود ندارید. زیرا اگر صاحب آن خانه باشید، می‌توانید هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید و کسی نمی‌تواند شما را مانند یک خانه اجاره‌ای محدود کند.

اگر خانه خود را اجاره کرده‌اید

اگر در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنید، این بدان معنا نیست که نمی‌توانید قفل‌های هوشمند را در آن نصب کنید، این بدان معناست که شما باید قبل از انجام این کار، از صاحب خانه اجازه بگیرید. اگر تصمیم دارید که قفل‌های خانه خود را تعویض کنید، بیشتر صاحب خانه‌های اجاره‌ای، شما را ملزم به تهیه قفلی می‌کنند که نیازی به تغییرات زیاد بر روی درب نداشته باشد و با دیگر قفل‌های موجود در ساختمان ظاهری هماهنگ داشته باشد.

در صورتی که صاحب خانه از این قفل برای مستاجر بعدی نیز بخواهد استفاده کند، باید هزینه تهیه قفل را پرداخت کند و در غیر این صورت، در زمان ترک خانه باید قفل را از روی درب باز کنید. سپس، اگر صاحب خانه به شما اجازه نصب قفل‌های هوشمند را در خانه اجاره‌ای خود داده باشد، حتما مجوز آن را دریافت کنید. این امر باعث می‌شود تا هنگام جابجایی، از پرداخت خسارت‌های مربوطه در امان باشید

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 138 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 12:26

قفل درب هوشمند

انتخاب کلید مناسب برای باز کردن درب ممکن است موضوعی پیش پا افتاده اما بسیار آزاردهنده باشد. قفل‌های الکترونیکی درب، به شما امکان می‌دهند قفل درب‌ها را از طریق یک برنامه، یک دکمه و یا حتی با نزدیک شدن به درب، دقیقا مانند قفل‌های موجود در مدل‌های جدیدتر اتومبیل، باز کنید. انواع مختلفی از قفل هوشمند را می‌توانید برای موارد مختلف تهیه کنید. این قفل‌ها به راحتی قابل کنترل هستند و می‌توان از راه دور وضعیت آنها را بررسی کرد.

برای درب ورودی خانه‌های مسکونی و یا درب اتاق‌های هتل، این قفل‌ها کارایی بالایی دارند و به راحتی وظایف خود را انجام می‌دهند. با مکانیزم ضد سرقت این قفل‌ها، موارد ایمنی رعایت شده و می‌توان با استفاده از قفل دیجیتال کنترل خوبی بر روی ورود افراد داشت.

در قفل هوشمند باید چه مواردی را در نظر بگیرید

آشنایی با انواع قفل هوشمند درب به شما کمک می‌کند، تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما بهترین انتخاب است. بیشتر قفل‌های الکترونیکی در صورت خرابی باتری یا خرابی فنی از طریق کلیدهای فیزیکی قابل استفاده هستند و نباید در زمان خرید آنها نگران وارد شدن به خانه باشید. برخی از قفل‌ها همچنین ترکیبی از فناوری‌ها را ارائه می‌دهند و در صورت گم شدن کلید قفل یا فراموش کردن کد پین ورودی، دو گزینه بدون کلید را برای باز کردن قفل هوشمند درب برای شما فراهم می‌کنند.

بلوتوث

قفل‌های بلوتوثی عملکردهای مختلف قفل هوشمند را امکان‌پذیر می‌کنند. آنها را می‌توانید هنگامی که در فاصله مشخصی قرار دارید و با نزدیک شدن به درب به طور خودکار باز کنید. با فشردن کلید یا نزدیک کردن ریموت روی قفل می‌توانید آن را باز کنید. بلوتوث از انرژی کمی استفاده می‌کند و توان باتری را برای مدت زمان طولانی‌تری حفظ می‌کند.

بیومتریک

ورود با اثر انگشت می‌تواند بسیار مناسب باشد، مخصوصا برای مشاغل کوچک تا اطمینان حاصل شود فقط کارمندان مجاز اجازه ورود به مناطقی با اطلاعات حساس یا محصولات گران را دارند. برنامه نویسی آنها آسان است و اغلب اوقات می‌توانید تا 100 اثر انگشت را برای آنها تعریف کنید. این قفل‌ها حساسیت زیادی دارند و امنیت بالایی را تامین می‌کنند.

 RFID

این روش را بیشتر اوقات در مکان‌های کار مشاهده خواهید کرد. این امکان استفاده از یک fob یا کارت را برای باز کردن قفل درب‌ها فراهم می‌کند. بیشتر آنها نیاز دارند که fob / card را بر روی خواننده RFID فشار دهید، اما بعضی از آنها را می‌توان از راه دور نیز مورد استفاده قرار داد.

صفحه کلید

برای باز کردن درب با استفاده از صفحه کلید نیاز به شماره پین ​​دارید. تنظیمات آنها بسیار آسان است و مالکان می‌توانند کدهای پین متفاوت را برای افراد مختلف تنظیم کنند یا کد پین را در هر زمان تغییر دهند و این کار را برای صاحب خانه‌ها و مالکین هتل راحت‌تر می‌کند. در جاهایی مانند هتل‌ها و مراکز اجاره سوئیت، زمانی که مدت زمان اجاره به اتمام رسید، می‌توانید به سادگی کد پین را برای مستاجر بعدی به کد جدید تغییر دهید. بیشتر صفحه کلیدهای این روزها لمسی هستند و تعداد کمی از آنها دکمه‌های فیزیکی فشاری دارند. ترتیب نمایش اعداد در کلیدهای لمسی به گونه‌ای است که در هر بار استفاده، عدد نمایش داده شده در مکان دیگری قرار می‌گیرد. این کار باعث بالا رفتن بیشتر امنیت می‌شود.

 Wi-Fi

برخی از سیستم‌های قفل را می‌توان به یک هاب متصل کرده و امکان اتصال به Wi-Fi و افزایش عملکرد را برای آنها فراهم کرد. با داشتن قفل متصل به Wi-Fi، می‌توانید به راحتی آمار مربوط به افرادی را که در حال باز و بسته کردن درب هستند را ردیابی کنید و در صورت انجام چنین کاری، حتی از راه دور قفل هوشمند را باز و بسته کنید.

برند قفل آداک...
ما را در سایت برند قفل آداک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوروزی adaklock بازدید : 174 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 17:07